OT: levopis. Re: POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu.

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Březen 27 15:09:49 CET 2002

On Wed, Mar 27, 2002 at 02:06:38PM +0100, Petr Klimovic wrote:

> Vy jste z Prahy ze? Nebo alespon z cech. Tady na morave totiz takovy

Hehe:)
Narodil jsem se v Olomouci, a prarodice pochazeli z Vizovic ;-)

> vyvoj nepozorujeme. Porad tu jeste vyslovujeme meke i.

Jenze to pak clovek zadny pravopis nepotrebuje. Pise i, kdyz slysi i
a y kdyz slysi y.....

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/