Mozilla 0.9.8 a IMAP funguje blbe

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Středa Březen 27 15:01:28 CET 2002

Ktery IMAP server?

Vaclav Peroutka wrote:
> Zdar,
>
> prisel jsem na jednu nechutnou vlastnost. Pokud dam v konfiguraci konta
> Mozilly u IMAP serveru IMMEDIATELLY REMOVE DELETED MESSAGES, tak mi je
> ten debil nejenze neodstrani, ale dokonce neoznaci jako prectene. Takze
> mi v tomto tydnu uz podruhe prislo asi 2000 emailu ( v pondeli 1700 za
> asi 3 tydny, dneska 300 od pondelka), ktere jsem si davno precetl a
> smazal!!!!!
>
> A mam pocit, ze ve starsi verzi 0.9.7 tohle nedelalo - ta zase neumela
> tisknout cesky.

> [...]

Ted jsem to vyzkousel a vse funguje jak ma...

1. Linux: Debian, kernel 2.4.16
IMAP: Cyrus IMAP server (cyrus-imapd 1.5.19-9)

2. Linux: Debian, kernel 2.4.18-ac3
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.8) Gecko/20020214
(mozilla-browser 0.9.8-2)

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people