synchronizace palma s PC pres infraport

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Březen 27 16:30:47 CET 2002

Takze aktualne:
1/ pouzil jsem pilot-link z cvs, skompiloval, opet skompiloval jpilot a
zkusil, vysledek - nefunguje:
 Synchronizace se zařízením /dev/ttyUSB0
 Stiskněte tlačítko HotSync
pi_bind Takové zařízení neexistuje
Zkontrolujte sériový port a nastavení
exiting with status -10
 Synchronizace se zařízením /dev/ttyUSB1
 Stiskněte tlačítko HotSync
pi_bind Takové zařízení neexistuje
Zkontrolujte sériový port a nastavení
exiting with status -10

2/ koupil jsem seriovy infraport, v jpilotovi zadal /dev/ttyS0 i 1, opet
nefunguje (pred tim samozrejme zmenil metodu v palmu). V irda portu je
takova indikacni dioda, ta blikala, takze palm se pokousel komunikovat...
Zkusil jsem doinstalovat podporu irda do linuxu, od te doby ona dioda v
infraportu uz ani neblikne, synchronizace nefunguje nadale.

3/ zkusil jsem jit jinou cestou:
nainstaloval jsem win4lin a na nem desktop palmu.
v setupu jsem mu namapoval seriove porty ale kdyz mu dam "Start" (v setupu),
dostanu hybove hlaseni:
Configuration ".tmp7851" does not exist.
Configuration ".tmp7851" does not exist.
Error, there is no configuration named .tmp7851
CONFIG_NE: dos: ERROR: The configuration .tmp7851 does not exist.

Napada nekoho neco, co by mohlo pomoci?

Diky za pripadnou snahu ...

--
Jiri Chaloupka