VIA 2.4.X a pomala sit

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Březen 27 16:49:28 CET 2002

Dne st 27. březen 2002 16:31 jste napsal(a):

> 	Half/full duplex? Ktery driver pro 2.2.X pouivate (v jadre mate na
> vyber 2, zkuste druhy...)

Jadro 2.2 chodi v naproste pohode, s jadrem 2.4 jsou potize.
pouzivam 8139too, ten druhy me vyfakoval, jako ze neni pro tuhle sitovku.
Ale opakuji, naprosto stejne se to chovalo i pro 3C905c.

Mam tu 2 stejne masiny a obe se chovaji takhle blbe. Divne

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners