OT: levopis.

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Středa Březen 27 18:52:27 CET 2002

Jarda wrote:
> Kdyz srovnam psany text se zdrojovym kodem programu,
> nachazim jiste analogie. V takovem Cecku si muze take
> kazdy psat jak chce, ale s ohledem na pripadne kolegy
> bychom meli asi odsazovat podle nejakych rozumnych
> pravidel. (At zije Python ;-)). Zrovna tak kdyz je v nejakem
> textu spousta vyrazu typu "ja jsi mislym", tak je casove
> narocnejsi a pro mnohe neprijemnejsi to dekodovat.

Přesně tak! Alespoň u mě se tím výrazně snižuje plynulost
toku informací psaný text -> mozek. Přemýšlím, o tom, co
je to za slovo a co tím chtěl autor sdělit, místo abych se
věnoval textu jako celku.

Tomáš Hudec

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people