mrtvy hacek & konq a archiv

Michal Moravek xmoravek na fi.muni.cz
Středa Březen 27 22:32:32 CET 2002

Pavel Houdek wrote:
> Zdravim
> 1) V KDE (2.0.0) ma potiz s tim ze by se melo Shift+"carka" = hacek  jenze to
> nechodi... Pismenka s hacky jdou normalne psat prez caps lock ale treba velke
> T nebo D takhle nenapisu.. :-(( S klavesnici jsem zkousel experimentovat s
> ruznymi typy v kde konfigu i v konfigu k xserveru - bezvysledne, locales mam
> ok).. Resil a vyresil jste to nekdo?

Mohl by na tento dotaz nekdo odpovedet? Probehl tu uz asi potreti bez
odezvy a v archivu take nic neni. Nic jako jine klavesove mapy a podobne
reseni nezabira (viz.
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/131581.html) a vim minimalne o
peti dalsich lidech, co tento problem resi. Podle informaci, ktere jsem
nasbiral, je to problem v KDE, v ostatnich wm to nedela... ale tezko
rict, kde je zakopan pes... Me osobne se to projevilo na ciste instalaci
XFree 4.1 + KDE 2.2, i v XFree 4.2 + KDE 2.2.2.
Byl bych vdecny za jakoukoliv radu, krome odkazu do archivu, kde jsem
stravil temer dva dny...

Michal Moravek