Problém s předáváním pošty

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Březen 28 00:53:50 CET 2002

On Wed, 27 Mar 2002, Michalík Bruno wrote:

> Mám Linux Redheat 7.2 konfigurovaný jako proxy, potřebuji přes něj předávat
> maily na PC schované za ním, na němž běží exchange server.
> Používám protokol SMTP. V sendmail.cf jsem nastavil Cwlocalhost na toto PC
> tak jak jsme to měl nastaveno v minulé instalaci Redheat 6.2.
> Přesto se zprávy nedoručují. Můžete mi prosím poradit ?

Tim, ze jste nastavil Cwlocalhost jste sendmailu rekl, ze postu, ktera
prijde do domeny localhost, ma povazovat za svou, a dorucit ji lokalne. A
to jste asi nechtel, ze.

Pokud Vam jde o to, ze mate sendmail, ktery prijima postu pro domenu
zvenku, a ma za ukol ji jen predat nekam dal do vnitrni site, pak
potrebujete vlozit zaznam do domaintable (neco jako domena.cz
SMTP:exchange.vnitrnisit.cz - viz dokumentace sendmailu).

--
JiKos.