Popis ulohy v tiskove fronte

Pavel Vrzal vrzal na unimontex.cz
Čtvrtek Březen 28 05:34:09 CET 2002

Vaclav Peroutka wrote:
> A je mozno to prepinani vubec automatizovat ? Nejakou ridici sekvenci ?
>
> Ja bych si to treba predstavoval tak, ze budu mit tri tiskove fronty a
> pred kaxdym souborem by tiskova fronta poslala na tutez tiskarnu nejaky
> inicializacni retezec prepnuti zasobniku.
>
> A pak si pri tisku vyberete jenom frontu se zasobnikem, co potrebujete a
> uz je to udelano.
>
> Ale jelikoz jsem nikdy Linux nekonfiguroval na tisk, tak ani nevim,
> je-li to takhle mozne udelat. Beru to spise jako paralelu k modemovemu
> spojeni, tam jde taky na zacatku spojeni poslat inicializacni retezec :-)

Take bych se priklanel k podobnemu reseni. Mame podobny typ tiskarny
nekdo z konference mi kdyzsi poslal filtr, ktery neco podobneho delal
s tiskarnami cannon. Na strankach HP jsem nasel tabulku
"specialnich komentaru", ktere je treba vlozit na zacatek postcriptu,
aby se napriklad aktivovala duplexni jednotka.
Nase tiskarna take umi ulozit tiskovou ulohu pod jmenem a heslem
na HDD. Vschno se to provadi pomoci specialnich kometaru vlozenym do
Postscriptu nebo PCL. Mozna by se touto cestou dal vnutit i vyber
zasobniku v tiskarne.

Ivan Brezina

Presne tak. Kazdy konfiguracni radek zacina: %-12345X na PJL DEFAULT .....bla
bla bla
P.V.