mrtvy hacek VYRESENO (ale podivne)

Pavel Houdek p.houdek na seznam.cz
Čtvrtek Březen 28 09:31:12 CET 2002

Dne st 27. březen 2002 22:32 jste napsal(a):

> Mohl by na tento dotaz nekdo odpovedet? Probehl tu uz asi potreti bez
> odezvy a v archivu take nic neni. Nic jako jine klavesove mapy a podobne
> reseni nezabira (viz.
> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/131581.html) a vim minimalne o
> peti dalsich lidech, co tento problem resi. Podle informaci, ktere jsem
> nasbiral, je to problem v KDE, v ostatnich wm to nedela... ale tezko
> rict, kde je zakopan pes... Me osobne se to projevilo na ciste instalaci
> XFree 4.1 + KDE 2.2, i v XFree 4.2 + KDE 2.2.2.
> Byl bych vdecny za jakoukoliv radu, krome odkazu do archivu, kde jsem
> [...]

Zdravim
Nastaveni locales jsem mel v .bashrc, stacilo mi tenhle soubor jen zkopirovat
jako .profile a prepinani chodi. Jenze podivne, pokud spustim aplikaci primo
napr z listy KDE tak se tvari jako driv (neprepina) ale pokud ji pustim z
pustene konsole tak jede ok. Stejne tak i druha konzole nebo x trem spusteny
z "primarni" konsole prepina... Kde by mohla byt chybka? Rad bych prepinal
bez nutnosti poustet aplikace z konsole... (nac tu mame pak ty ikonky, ze...)

Hezky den
--
Pavel Houdek
p.houdek na seznam.cz