Je vobec Staroffice 6.0 v Mandrake 8.2 ?

Kozlik Roman, Ing. kozlik na hour.sk
Čtvrtek Březen 28 10:25:44 CET 2002

Zdravim.

Nedavno som instaloval novy MDK 8.2 (3CD verzia). Cital som, ze obsahuje
StarOffice6 aj OpenOffice.
Nakolko som cital, ze tieto dva kancelarske baliky maju z dostupnych asi
najvacsiu kompaptibilitu s M$ Office,
rad by som ich pouzival (teda aspon jeden z nich).
Narazil som vsak na problem - na StarOffice som pri instalovani nikde
nenatrafil (mam zaskrtnutu volbu 'OfficeStation',
prezrel som vsetky mozne baliky, ktore je mozne pri instalacii nainstalovat)
a openoffice som si sice vybral (a nebola
hlasena ziadna chyba), ale zistil som, ze mi ho vobec nanainstalovalo.

Dakujem za odpoved.

_daRK
mail: _daRK na post.cz
www: http://dark.hour.sk