Fotak HP 318 nebo HP 612

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Čtvrtek Březen 28 10:30:40 CET 2002

 SM> 315 (starsi brat 318) podporuje bez problemov, takze predpokladam,
 SM> ze novsie modely to vedia tiez.

Prave se obavam toho, ze tvuj predpoklad nemusi platit. Proletla mi
nejak usima informace, ze novejsi fotaky od HP jsou uz jen pro vsechny
operacni systemy (od firmy Microsoft, samozrejme).

 SM> Co sa tyka pouzitelnosti, zalezi od poziadaviek. Ta 315 rozhodne
 SM> nebola top model, ale pomer vykon/cena bol celkom slusny.

myslel jsem pouzitelnost pod Linuxem, jde jen o to z toho dostat
obrazky, pripadne je ve fotaku smazat.

Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/