FW: Question - OT ohledne HW

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Čtvrtek Březen 28 14:20:20 CET 2002

I Ty bys mohl fundovane vedet, ze to, jakou konfiguraci pouzit, zalezi
hlavne na aplikacich.

Ja mam Linux na Cel433/256MB RAM jako desktop. Pro video by to mohlo byt
o neco rychlejsi, ale programovaci jazyky mi bezi dostatecne rychle,
OpenOffice slusne, napr. simulace ve Spice nebo LaTeX taky. Z meho
pohledu mit durona 700 bych tedy neupgradoval.

Kdybych pouzival nejake 3D modely, rendering v Autocadu a buhvicojeste,
tak asi verzi 2, nejsem si jist, jestli ma smysl tech par procent
narustu pametoveho vykonu k VIA333. Spise to ani moc poznat nejde.

--
Vaclav Peroutka
IC Design Engineer