Integrovana zvukovka na MSI K7T266 Pro2

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Čtvrtek Březen 28 16:33:49 CET 2002

Jan Houstek pise:
> Poridil jsem si tuto desku a snazim se rozbehat zvukovku (urceni toho
> pocitace je takove, ze lepsi zvukovka neni potreba).
>
> Mam 2.4.18 a alsa 0.9. Cosi jsem nakompiloval, zvukovka hraje, ale je to
> nic moc. Tomu bych se prilis nedivil, ale kdosi tu psal, ze kdyz se to
> udela "spravne", tak to hraje ciste a nepraska v tom. Vite nekdo, co to
> "spravne" znamena (parametry pro configure od alsy, nastaveni modulu v
> modules.conf apod.)

 No já jsem psal pouze o zvuku v KDE 2.2.2, tam je třeba nastavit vzorkovací
 frekvenci ARTs na 48 kHz. Jinak ja mám lite verzi MS-6382 a v MDK 8.2 mi
 po vložení "alias sound_***_0 VIA8233" mi to hraje jak z praku. I bez nastavení
 pevné vzorkovací frekvence. Doma se podívám a pošlu modules.conf.

     Petr Laščák