Question - OT ohledne HW

Kozlik Roman, Ing. kozlik na hour.sk
Čtvrtek Březen 28 17:52:49 CET 2002

> upgrade
>
> a) Co si predstavujete pod pojmem "patch BIOSu"?
> b) XP+ na MSI K7TA funguje.

ad a) flash najnovsej verzie BIOSu zo supportu od vyrobcu MoBo
ad b) ved netvrdim, ze "nebude", ale "nemusi" fungovat. Poznam par dosiek,
ktore az po
   "upgrade" BIOSu MoBo fungovali spolahlivo a Ahlonom XP. Momentalne ich
   presne vymenovat neviem, ale na nete by som to nasiel.

> problemov (sam
> som
>
> Myslim, ze dnes uz ty problemy nejsou ponekud aktualni, opravy BIOSu i
> ovladacu davno vysly.

Pred troma tyzdnami som reklamoval dosku, ktora mala tieto problemy a nova
ma tie iste.
A myslim, ze aj ked opravy BIOSu vysli, malokto ich vie (odvazi sa) aj
pouzit.