Re: abiword + čeština

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Čtvrtek Březen 28 18:13:04 CET 2002

On Thu, 28 Mar 2002 13:16:23 +0100 Bareš Václav <vaclav.bares na vera-chlumec.cz> wrote:

BV> Dobrý den,
BV> mám trochu problém s abiwordem. Při pokusu otevřít česky psaný dokument mi
BV> napíše toto: 1, abiword nedokázal přidat své fonty do do cesty pro X server.
BV> 2, nelze nahrát slovník pro jazyk : cs-CZ
BV>
BV> Je potřeba ještě stahovat moduly pro národní podporu?

Skutocne je to pri otvoreni ceskeho dokumentu, alebo aj pri spusteni
AbiWordu samotneho? Toto totiz AbiWord hlasi napr. na RedHat-e 7.2 ked je
nainstalovane rpm-ko, ktore je stiahnute priamo zo stranky AbiWordu a nie to
z RedHat CD.
V Dokumentacii AbiWordu (tusim vo FAQ) je presne napisane ako to odstranit.
Tusim staci pridat cestu s fontami AbiWordu do "font path" prikazom
chkfontpath a zobrazovanie hlasky vypnut niekde v nastaveni.
Co sa tyka podpory cestiny, pozri archiv konferencie alebo
http://penguin.cz/novinky-view.php3?id=406.

Robo.

--
Robo Cernansky