OpenOffice a cestina

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Březen 28 20:52:06 CET 2002

On Mon, 25 Mar 2002, Petr Kania wrote:

> Bares Vaclav ve svem dopise z Po 25.bre v 11:39 uvedl(a):
>
> Dobry den ,

> Pokud mam spravne informace, tak neni lokalizovana verze k dispozici.
> Probihaji pripravne prace, ale treba jenom SO5.2 obsahoval pres 16 tisic retezcu,
> takze je to dost prace:-)
>
> Na http://l10n.openoffice.org/localization_responsibilities.html je kontakt
> na ceskou lokalizaci a muzete se pridat:-)

A je ten uvadeny kontakt opravdu relevantni?

Koncem rijna minuleho roku jsem prave na tento email obratil s dotazem,
zda se neco nepripravuje v podani ceske pobocky jedne nemecke Linuxove
firmy. Obratem mi bylo sdeleno, ze nic podobneho se nepripravuje.

Nicmene z velmi dobrych zdroju vim, ze se lokalizace pripravuje, vsichni
doufame, ze to bude v duchu Open Source.

Je tedy realna sance zapocit nejake prace na priprave pocesteni?

Pokud by tuto akci podporoval CZLUG, bylo by zase o duvod vic se do toho
pustit.

R.V.

P.S. Prochazel jsem vsechny relevantni dokumenty o tom, jak zacit s
lokalizaci OO, ale muzu zodpovedne rici, ze to je velmi nepratelsky
system, ktery podobne aktvity vaze na kompilaci celeho prostredi atd.
Cili ja, zvykly na pohodly preklad .po souboru pomoci KBabel jsem docela
slusne zdesen z toho, jak je to narocne...
Ale pri rozmune delbe prace a nejake koordinaci by to nebylo neresitelne,
jednomu tymu se povedlo lokalizovat ten hlavni soubor za 14 dnu.