Co je lepsi?

Pavel Vrzal vrzal na unimontex.cz
Pátek Březen 29 06:43:46 CET 2002

Martin Kokeš wrote:

> Escalade? Nebo neco od Promise ci Adaptecu?

Mam tomu rozumet tak, ze k tomu radici pripojim
napr 4 disky do raid5 a v linuxu to vidim jako jeden disk ?
Jake ty radice maji procesor a pamet ?
Kdyz jsem se blahe pameti pidil po informacich
o hpt370 (nebo tak nejak), tak jsem se dovedel, ze to
jde pouze zprovoznit tak ze se to chova jako bezny
IDE radic.
Ale asi uz doba pokrocila a ja nekde zaspal... :-)

Roman DAVID

Ja nevim proc by nesel rozchodit RAID 5 pod Linuxem?
Mam server kde se stara o RAID 5 radic, ktery je ho spravuje nezávisle na
OS.
Samozřejme se pri bootu nahravaji ovladace toho radice (napr. SYMxxx,
Compaq??? atd).
Zaver: Je to zcela bez problemu.
P.V.