Zahada Tleskacova: Nekdo ukradl linux na linux.cz

Pátek Březen 29 10:04:22 CET 2002

Viktor Vlček píše:
> Hezky den,
> nevim co se deje. Kdyz posilam prispevek do konference na linux na linux.cz
> prijde mi od nekoho uplne jineho utomaticka odpoved. Zpravy posilam z Billa
> (Outlook) a nikdy se mi to jeste nestalo. Prikladam obe zpravy.
	Vždyť to máte v těch zprávách napsáno. Jeden z příjemců linuxové
konference má nastavený vacation tak úžasně, že reaguje i na příspěvky
přišlé z konferencí, jak už stačili zjistit všichni, kdo od včerejška nějaký
dopis do linux@ poslali. Doplňte si do .procmailrc:

:0:
* ^From: .*michael.kaska na ecic.cz
/dev/null

Budiž to bráno jako dobrý argument proti používání automatických odpovídačů
- nikdo si ho totiž neumí pořádně nastavit. Je zajímavé, jak málo z těch,
kteří by si ho nastavit uměli, ho vůbec někdy použili - já nikoho takového
neznám. Argumentů proti je samozřejmě víc.