Zahada Tleskacova: Nekdo ukradl linux na linux.cz

Martin Kokeš martin.kokes na gplus.cz
Pátek Březen 29 10:53:24 CET 2002

"Viktor Vlček" <vlcek.viktor na hard.cz> píše v diskusním příspěvku
news:NBBBJKFNDKEMDNKGPPNNIEPCDBAA.vlcek.viktor na hard.cz...
> Hezky den,
> nevim co se deje. Kdyz posilam prispevek do konference na linux na linux.cz
> prijde mi od nekoho uplne jineho utomaticka odpoved. Zpravy posilam z
Billa
> (Outlook) a nikdy se mi to jeste nestalo. Prikladam obe zpravy.
> S pozdravem
> Viktor Vlcek

Nojo, jak uz vsichni asi vime, pan Kaska je na dovolene. Opakuji, pan Kaska
je na dovolene a jeste jednou, pro ty kteri by snad nepochopili, ze pan
Kaska je na dovolene: pan Kaska se odjel rekreovat na dovolenou. :-)))

MK

P.S.: Nahlasime havarii?