Sendmail a quota

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Březen 29 12:16:53 CET 2002

On Fri, 29 Mar 2002, Arnošt Dvořák wrote:

> Zdravicko,
> ma nekdo zkusenosti s omezovanim prostoru pro doslou postu.
> Pouzivam RH 7.2 a sendmail.

Kdyz date quotu na /var (a mate mailboxy ve /var/spool/mail) pak po
preteceni kvoty se bude posta vracet jako nedorucitelna z duvodu preteceni
kvoty. Co chtit vic ?

> Dival jsem se na postfix a k nemu jsem nasel patch pro inbox limit.

Postfix co je v RPMku pro RH7.2 umi omezit max velikost mailboxu i bez
kvoty, nicmene je to centralni omezeni jednotne pro vsechny. Vysledek je
stejny - po prekroceni se posta vraci jako nedorucitelna z duvodu prekroceni
kvoty :-)

Temi diskovymi kvotami se to da urcit pro jednotlive uzivatele.