Nove jadro 2.4.18 a pady systemu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Březen 29 12:40:45 CET 2002

On Fri, 29 Mar 2002, richard kotal wrote:

> nainstaloval jsem si nove jadro 2.4.18 (puvodni 2.4.5). V konfiguraci oproti
> predchozimu jsem pridal podporu ext3. A nyni mi system neprevidelne vypisuje
> nasledujici hlasky (uvadim pouze jeden z moznych prikladu). Pote zacne byt
> nestabilni takze je nutne ho restartovat.
> Mar 29 11:12:47 localhost kernel: Unable to handle kernel paging request at
> virtual address 00017800
> Mar 29 11:12:47 localhost kernel:  printing eip:
> Mar 29 11:12:47 localhost kernel: 00017800

Dela vam to pri bootu, a nebo az po nejake dobe behu?

Zkuste posledni 2.4.19-pre4 jadro, a pokud Vam to bude padat i tak (a za
predpokladu, ze splnujete podminky co jsou popsany v Documentation/Changes
(verze utilit, gcc kterym to bylo kompilovano, atd.), tak poslete podrobny
popis vcetne hardwarove konfigurace ( + vystup lspci -vvv, atd.) do
linux-kernel mailing-listu.

--
JiKos.