Nastaveni proxy (squid)

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Březen 29 15:50:03 CET 2002

On Fri, Mar 29, 2002 at 01:09:02PM +0100, ArtComp - Petr Lorenc wrote:
> Nainstaloval jsem (RH 7.2) squid a porad mam pocit, ze nic neposila z
> chache, ale vse bere porad z internetu. Pritom pozadavky pres nej spravne
> prochazeji.
> Bohuzel at prohlizim squid.conf jak chci, tak stale nevidim zadnou volbu,
> kterou bych to nastavil. Nemate nekdo ukazkova nastaveni konfigurace nebo mi
> alespon poradte jak prinutit squid pouzivat cache.

Podívejte se do souboru /var/log/squid/access.log, kam by se měly
zapisovat všechny pořadavky na proxy, včetně způsobu jakým bylů byly
vyřešeny (HIT, MISS,...).

Předpokládám, z Vašeho dotazu to nevyplývá, že máte správně
nakonfigurované klienty nebo že máte nastaveného squida ve funkci
transparentní proxy.

--
/*   Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
     UNIS Computers, spol.s r.o.   mpetricek na uniscomp.cz