Zahada Tleskacova: Nekdo ukradl linux na linux.cz

Sobota Březen 30 14:07:41 CET 2002

Zdenek Pytela <letty na mrakoplas.phil.muni.cz> wrote:
-> Viktor Vlček píše:
->> Hezky den,
->> nevim co se deje. Kdyz posilam prispevek do konference na linux na linux.cz
->> prijde mi od nekoho uplne jineho utomaticka odpoved. Zpravy posilam z Billa
->> (Outlook) a nikdy se mi to jeste nestalo. Prikladam obe zpravy.
->        Vždyť to máte v těch zprávách napsáno. Jeden z příjemců linuxové
-> konference má nastavený vacation tak úžasně, že reaguje i na příspěvky
-> přišlé z konferencí, jak už stačili zjistit všichni, kdo od včerejška nějaký
-> dopis do linux@ poslali. Doplňte si do .procmailrc:

-> :0:
-> * ^From: .*michael.kaska na ecic.cz
-> /dev/null

ja by som skor odporucil dotycneho vyrazit z konfery nech sa nauci ze
vacstion sa ma dobre nastavit.

-> Budiž to bráno jako dobrý argument proti používání automatických odpovídačů
-> - nikdo si ho totiž neumí pořádně nastavit. Je zajímavé, jak málo z těch,
-> kteří by si ho nastavit uměli, ho vůbec někdy použili - já nikoho takového
-> neznám. Argumentů proti je samozřejmě víc.

btw dobry autoresponder by zasadne nemal odpovedat na spravy s Precedence:
bulk alebo junk...

 I don't have lysdexia. The Dog wouldn't allow that.