Bezpecny upgrade kernelu

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Sobota Březen 30 20:24:33 CET 2002

Tomas Vida wrote:

> Pozor na to, na rhn je vylozene napsano, ze se upgrade kernelu NEMA
> provadet automaticky pomoci up2date, ale rucne. Je tam samozrejme i
> perfektni navod, jak ten upgrade udelat. Uz jsem to delal nekolikrat a
> je to otazka cca 5 minut.
>
> Tomas

A jeste jednou -do tretice, doporucuji si jeden kernel prelozit rucne a
overit jeho funkcnost. Zaradte ho do lilo/grub a az pak provedte upgrade
pres RHN. Pokud se upgrade z jakehokoliv duvodu nepovede, mate rucne
prelozeny kernel, ke kteremu se muzete vratit.
--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz