MD5 passwords

Neděle Březen 31 12:40:47 CEST 2002

On Sun, Mar 31, 2002 at 08:56:16AM +0200, Daniel Melus wrote:
> Mal som instalovany RH 7.1 s cca 900 uzivatelmi. presiel som s nimi na novy
> stroj = RH7.2 . Myslel som si, ze prekopirujem HOMEs /etc/passwd /etc/groups
> /etc/shadow a som za vodou.
Hej, to by malo stacit.

> Podla vsetkeho na starom systeme mohli byt hesla aj MD5 krypt aj nemuseli
>  prevazna vacssina nezacina $1$ ) Na novom systeme ale neberie stare
> uzivatelske hesla.
Ako konkretne sa to prejavuje? Neni to nahodou zlym ownershipom houmadresara
alebo podobne?

> Da sa nejako zasiahnut do systemu aby bralo aj stare hesla, alebo ich budem
> musiet preklepavat ?
Skus nastavit pam, napr. cez "authconfig".

> Musim to zvladnut do utorka ( inak ma uzivatelia zozeru :-( )
No ja (teda kolega, ja som to len riadil :-)) skopiroval okolo stovky userov z
rh 6.2 na 7.2 asi tak pred tyzdnom a ide to v pohode.

ej sem by som aj nieco stiplaveho napisal ale som lenivy a nic ma nenapada :-)

> Daniel Melus
> dmelus na slovakradio.sk
Bye,

           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!