MDK 8.1 na 8.2

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Neděle Březen 31 12:27:32 CEST 2002

Pavel Janík wrote:

>    From: Jaroslav Ille <jarda na kvt.cz>
>    Date: Sat, 30 Mar 2002 15:52:29 +0100
>
>    > Prováděl jsem upgrade 8.1 na 8.2 z CD GNU distribuce a vše proběhlo
>    > naprosto bez problémů během pár minut.
>
> Jenom technická poznámka. Prosím rozlišujte pojmy GNU a GPL. Projekt GNU
> nedistribuuje žádnou linuxovou distribuci a tudíž jste nemohl upgradovat
> z CD GNU distribuce.

Dobre minena a spravna pripominka. Dovolim si jen doplnit. Spravne to ma
byt GNU-GPL ditribuce. Ted nevim, zda je tam pomlcka nebo lomitko, ale to
nam rekne prvni debianista :-) Aby toho nebylo malo, tak na www.debian.cz
sami autori stranky uvadeji debian jako GNU/Linux
(http://www.debian.cz/main/project.php3)

Tak jinak - jakmile budete hovorit o distribucich - pak je spravne treba
GNU/Linux.
Pokud se zminujete o licencich, pak je na miste treba vyraz GPL (General
Public Licence).

Hezky den
--
Michal Vymazal