problemy s odesilanim e-mailu pomoci dial-up

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Neděle Březen 31 18:35:39 CEST 2002

> Pri odesilani posty z Kmail pomoci modemu Microcom
> DeskPorte 65K  I/L prez dial-up vznikaji problemy s
> odesilanim posty. Vypada to asi tak, ze kdyz ji chci
> odeslat, tak mi po chvilce nahlasi, ze vznikla chyba,
> porotoze postu neslo odeslat pomoci smtp.volny.cz:25 (u
> Raz Dva totez) Pokud v konfiguraku smazu radek s udajem o
> tom, pomoci ceho odeslilat a po novem otevreni K mailu to
> v nastaveni nastavim (implicitne ja tam localhost:25) tak
> to chodi.

Mam stejny problem. Rekl bych ze to je chyba kmailu.
Predchozi verze fungovala v poradku.
Ja na to mam trik, kdy poslu emaily, hned to stornuju a pak
poslu. Kupodivu to pak posle bezproblemu.

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU GPL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."