Problem ZIP

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Neděle Březen 31 22:38:29 CEST 2002

Nedávno jsem narazil na podobný problém na RedHatu 7.2 (jádro 2.4.7 i
2.4.9 z updates). Zipka nešla připojovat. Fdisk viděl čtvrtý oddíl
(partition), ale hlásil děsný zmatek v tabulce rozdělení disku (partition
table).

Řešením, i pro mne překvapivým, bylo místo /dev/hdb4 připojovat /dev/hdb.
Již tou mechanikou prošlo několik médií a zatím všechny bez problému.
(Zipku mám interní na /dev/hdb.)

Protože z téhož média jak doma, tak na jiném počítači ve firmě, připojuji
"klasicky" čtvrtý oddíl (/dev/hdb4 respektive /dev/sdc4), vidím odlišnost
jedině v hardware.

Slávek.