Lze upresnit, jak to bylo se suse.cz? (Re: SSH jen root)

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Květen 1 12:06:45 CEST 2002

On Tue, Apr 30, 2002 at 03:54:48PM +0000, Honza Pazdziora wrote:

> Uzivatel, ktery zna takove heslo od DNS serveru, ktere mu dovoli
> zmenit DNS zaznamy, si uz oznaceni admin zaslouzi. :-)

Pokud jsem dobře četl, tak ten uživatel musel nejdřív použít local root
exploit, aby mohl změnit DNS záznamy. Toho bych adminem nenazýval. :-)

Ale fuj. Dávám si 10 trestných bodů za OT a jdu hned odpovědět na nějaký
začátečnický dotaz. :-(

>  Honza Pazdziora | adelton na fi.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~adelton/

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"I could be wrong, of course. But I'm never wrong."
       -- Linus Torvalds