Jaký handheld

Janecek Vladislav vladislav.janecek na cpress.cz
Středa Květen 1 18:06:09 CEST 2002

Dovolim si male upresneni ;-) Diamond Mako neni naslednikem Reva, ale de-facto
Revem vyrabenym v tovarnach Psionu jako licencni pro americkou spolecnost
Diamond. Cestina na nej funguje (od XSoftu), slovenstvina ne z duvodu
rozdilne ROM pameti u obou pristroju. S Linuxem chodi uplne stejne dobre jako
vsechny pristroje s Epoc R5 (5mx, R, R+).
Psion prestal vyrabet handheldy pro koncove uzivatele a zacal se orientovat na
business zakazniky  - tj. dal vyrabi a vyviji, jen neprodava beznym
zakaznikum. Servis na Revo, Revo+ nebo 5mx je v cechach v poho, americke
Diamond Mako zadny ofic. servis nevezme.

Jeste neco: plochy kabel odchazel na rade 5 a 5mx, reva uz jsou v poho a
nemaji tyto problemy ;-)))

Lada J.