chybná deaktivace eth0

indy indy.j na seznam.cz
Středa Květen 1 22:25:04 CEST 2002

zrdavím ve spolek,
mám problém:
rh7.2 na xfs (SGI XFS Installer 1.0.2), pentium 75, 160MB RAM,
jádro  2.4.9-13SGI_XFS_1.0.2
minulý týden jsem na prosbu kamaráda ozkoušel jednu desku, do které jsem
přepojil disk, cd, síťovku, flopku a paměti. od té doby mi nechodí
(někdy ano, někdy ne, systém podle čeho jsem nenašel) regulérní ukončení
systému.
ve /var/log/messages nic neni, protože ta chyba nastane až po ukončení
logovacího démona jádra, ale před odpojením souborových systémů, takže
se mi furt spouští fs recovery, což u xfs netrvá dlouho, ale radši bych,
kdyby vše bylo jak má. takže, doplňující informace:

hláška při deaktivaci:
Deaktivuji rozhraní eth0: Unable to handle kernel paging request at
virtual address cff2f5a0
printing eip:
c02660a1
*pde = 00000000
Oops: 0000
CPU: 0
EIP: 0010: [<c02660a1>] Not tainted
EFLAGS: 00010286
pak následuje šíleně dlouhej výpis obsahu registrů (mam ten pocit, to je
poprvý co jsem na i386 něco takovýho viděl)
poté Call Trace: a výčet nějakejch (asi) modulů jádra, nebo funkcí,
vážně nevim.

síťovka se zdá býti v pořádku, svítí 10Mb ledka (3c590)

y sejčáš..., dotazy:
kde je chyba? :)
je možný že kudzu nastavil něco a pak to nezrušil?
dáte si někdo bonbon? ...nebo kafe? ... anebo pistáciovou zmrzlinu? :))

s pozdravem
indy