Problem s tlaciarnou v Sambe

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Čtvrtek Květen 2 12:58:12 CEST 2002

Caute,

 potreboval by som poradit pri nastavovani tlaciarne v Sambe.
Doteraz som fungoval v RH6.1 kde som mal cez paralelny kabel
pripojenu tlaciaren HPLaserJet 5L. V sambe som ju mal spristupnenu.
Vsetko bolo konfigurovane automaticky cez setup v RH. Uzivatelia
na Win staniciach si mohli tuto tlaciaren bez problemov nastavit
v systeme a vsetko im na nej islo.
Teraz ked som presiel na RH7.2 tak neviem v sambe (pouzil som aj
stary konfigurak) nastavit tuto tlaciaren na 100%. Teda tlacit z
nej vie kazdy, ale nemozu sledovat alebo rusit joby na tlaciarni.
Skumal som to podrobnejsie a zistil som, ze na starom RH6.1 sa pri
instalovani tlaciarni na win stanici vytvoril port typu
LAN Manager printer port na \\server\lp
a na tento port bola nastavena tlaciaren. Avsak teraz sa taky port
nevytvori. Preto si myslim, ze tu je problem. Avsak neviem ho
odstranit. Prosim poradte mi co som zabudol nastavit.

	Peter
--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: hanusiak na sozo.fns.uniba.sk