Pomoc s routovanim v RH6.2

neo na kiwwi.sk neo na kiwwi.sk
Čtvrtek Květen 2 14:05:24 CEST 2002

Pokusam sa pouzit P100 s nainstalovanym RH6.2 ako router medzi dvoma sietami.
Router je jednou sietovou kartou pripojeny do siete 192.168.2.0 a druhou
sietovou kartou do siete 192.168.1.0 , ip_forwarding mam zapnuty. Problem je v
tom, ze nefunguje ping z jednej siete do druhej a naopak. Router vlastne vobec
neroutuje. Stanice v sietach su vacsinou NT a W98, staticke routovanie som
pridal kazdej stanici tak , aby "videli" aj tu druhu siet , ale nepomohlo to.
Uz neviem, kde moze byt chyba.Ak si dam vypisat filtrovacie podmienky vypise
mi: Chain input (policy Accept) , Chain forward (policy Accept) , Chain Output
(policy Accept) - znamena to ze nic nie je filtrovane, alebo je filtrovane
vsetko? Po resete musim znova do suboru "ip_forward" manualne dopisat "1" ,
neviem z akeho dovodu. Ako zapnem forwarding napevno? A este jedna podotazocka,
utiahne P100, 32MB RAM okrem routovania aj firewalling? Ak mi pomozete, budem
vam velmi povdacny.neo na kiwwi.sk

This mail sent through IMP @kiwwi.sk