Prevedeni vcesho mezi <> na mala pismena

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na kanal.ucw.cz
Čtvrtek Květen 2 16:03:42 CEST 2002

On Thu, May 02, 2002 at 01:35:05PM +0200, Stepan Cirkl wrote:
> DD
>
> potreboval bych prevest nazvy souboru v odkazech v HTML na mala pismena.
>
> Nemate na to nekdo nakou utilitku? Neco co vsechno mezi <> predela na
> mala pismena?
> Bohuzel neumim ani perl ani AWK, jenz mi k tomuto ucelu prijdou vhodna a
> v C ani PHP se mi to delat nechce.

zdravim,
nevim jestli to bude pro vas vyhovujici reseni. ja osobne ho takto
pouzivam. na rootu je clanek o regularnich vyrazech od p.Satrapy. tech
clanku je tam vice.
a to co by se vam mohlo hodit je zde:

http://www.root.cz/clanek.phtml?id=376

o nejake utilitce nevim. pro me jednodussi to resit zpusobem z root.cz
zatim
--
******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********
*** Linux&multimedia&dv; PHP, C programator **