firewall - unresolved symbol nf_unregister_hook

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Čtvrtek Květen 2 17:27:38 CEST 2002

asi jsem mimo ale neco podobneho dela RH - defaultne si pusti ipcahins (IMHO
i kdyz je rc.ipchains vypnuty!). Zkuste rmmod esli nevisi neco
nekompatidebilniho v pameti (modul pro ipchains pri pokusu natahnout
iptablez napr). nicmene pokud mate vlastni jadro tak spis bude chyba v
parametrech makefile.

MP