capi znovu

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Květen 2 18:02:19 CEST 2002

On Thu, 2 May 2002, Jakub Mahdal wrote:

> DD,
>     nedavno jsem psal do konference s problemem s rozchodenim usb modemu
> dodavaneho ceskym telecomem. K rozchodeni driveru nakonec pomohl downgrade
> kernelu na 2.4.17.
>
> spustim capiinit a modprobe fxusb
> CAPI-driver Rev 1.1.4.1: loaded
> capi20: started up with major 68
> kcapi: capi20 attached
> capi20: Rev 1.1.4.2: started up with major 68 (no capifs)
> capifs: Rev 1.16 : loaded
>
> nemam poneti, proc se ten radek s NO CAPIFS vypisuje, kdyz modul capifs je
> zaveden a pouzivan
> [...]

Oproti me chodive konfiguraci nachazim tyto rozdily (podstatne-nepodstane?)

a) misto modulu usb-uhci modul uhci
b) modul capidrv pro moznost prace jako s interni kartou
c) kernel 2.4.16

Zacal bych a), pak c) - b) da nejmene prace, ale to by byla fakt alchymie

--
Ondrej Koala Vacha
Czech and Slovak TeX User Group