iptables

Lubos Moscovic herrman na host.sk
Čtvrtek Květen 2 21:32:52 CEST 2002

Zdravim,
mam taky maly domaci server, cez ktory sa modemom pripajam na
net a potreboval som povolit ostatnym compom v sieti, aby mohli
browsovat mailovat a tak... to som zvladol, ale potreboval som
povolit aj IRC a ICQ a ine... a bolo mi poradene toto:

1. zakompilovat masquaradovanie do jadra
    (v jadre zapnut:
        networking configuration ---> IP: Netfiltering Configuration
--->
        tu zapnut vsetko)
2. restartovat s prekompilovanym jadrom
3. prikaz: iptables -t nat -I POSTROUTING -p tcp -j MASQUERADE

Toto som teda aj urobil, ibaze vysledok veskery zadny. Nemate nejaky
poznamku co som spravil zle? PLS - moc by mi to pomohlo, keby to fun-
govalo (teda - brat by sa potesil asi najviac, mne na irc staci konzola
8-)))

Vopred dakujem

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic