mc ftp auto-reconnect

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Květen 2 22:12:00 CEST 2002

Radek Vybiral wrote:

> Ano, tohle me taky pomerne zneprijemnuje zivot.
>
> Jinak ten problem neni specificky pro Debiana, dela to i na RH i MDK.
> Reseni je zatim v nedohlednu, vyvoj mc je zrejme mrtvy.
>
> R.V.

Aktualni snapshot 4.5.99 tohle umi, bohuzel ma zase problemy na
pripojeni k nekterym serverum (hlavne bezicich na windows) a vubec mam
pocit, ze celkove je tam snad jeste vic chyb nez v 4.5.55.

Na mailing listu se ted diskutuje o vydani 4.6 a par lidi na mc
sporadicky pracuje. Pouze Gnome verze je stoprocentne mrtva.

--
Jindrich Makovicka