capi znovu

Pavel Just just na ais.cz
Pátek Květen 3 08:21:57 CEST 2002

On Thu, 2 May 2002, Jakub Mahdal wrote:

> Co jste zkousel za capi drivery? Tak me napadlo, ze by to mohlo byt i tema
> driverama, ze nechodi ty moje co sem stahnul (byly pro suse 7.2 aj capi mam
> odtamtud, ale patchoval sem main.c v fxusb adresari, pridaval jsem prazdnou
> definici funkce __univdi3 nebo tak nejak..., jinak to nechodilo a neloadnul
> se ten modul). Posilam Vam ten config na Vas mail.

Nemáte náhodou RedHat s překladačem gcc 2.96 ? Pokud se podíváte do
zdrojáků jádra, najdete symbol __univdi3 v části závislé na typu
procesoru. __univdi3 je definované pro IA65, sparc a ještě nějaké,
ale ne pro i386. Je to jedna z drobných chybek kompilátoru.
Já jsem si stahnul gcc-2.95 z ftp.gnu.org a přeložil si nový
kompilátor. Tím přeložil jak jádro, tak moduly a vše šlape O.K.

Pavel Just