1 tip a 1 dotaz

Martin Lebeda martin.lebeda na cims.cz
Pátek Květen 3 10:43:53 CEST 2002

Dne 03.05.2002 v 09:41 +0200, Josef Vogeltanz napsal:
> Pouzivam na jednom PC tri systemy: SuSE Linux, Win98 a Win2K. Zavadeni
> systemu mam vyresene pomoci bootloaderu XOSL 1.1.5cz . Startovani linuxu je
> v pohode, ale v pripade win nastartuje bootloader win2k a teprve z nej lze
> vybrat win98 nebo win2k. Mate nekdo zkusenosti s XOSL a obdobnou
> trojkombinaci? Chtel bych je-li to mozne startovat winy samostatne primo z
> XOSL. (Duvodem je napr. i to, ze v XOSL mam nastaven i start (boot) z
> diskety, zipky a CDROM, takze nemusim v pripade potreby do Setupu)

Drive jsem pouzivat kombinaci Linux + Win98 + WinNT + dos. Mel jsem nainstalovane
WinNT a Win98 kazde na samostatne partition, nebot XOSL umi vcelku genialne
ukryvat partition pri bootu, takze si kazdy MS loader mysli, ze je na celem disku
sam a ze je na prvni partition, nebot tu prechozi nevidi...

Je treba s tim polaborovat i pri instalaci a po kazde instalaci libovolneho MS
OS vzdy znovu poctive prepsat MBR pomoci XOSL.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...