postfix a root

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Pátek Květen 3 11:32:09 CEST 2002

nevim jak mate myorigin , tak dejte v aliasu postfix@ a to co mate v
myorigin

-------Původní zpráva-------

Od: linux na linux.cz
Datum: 03. květen 2002 10:43:14
Komu: linux na linux.cz
Předmět: Re: postfix a root

On Fri, May 03, 2002 at 10:22:35AM +0200, Bretislav Duda wrote:

> jak vypada ten alias pro forward? nestacilo by forwardovat jen na ucet bez
> @domena.cz?

v /etc/postfix/alias sem defaultne nechal root : postfix

a postfix mi do logu pise neco jako to <root na stroj.domena.cz>,
reley=local, delay=2, status=sent (forwarded as XXNEJAKYCISLOXX)
XXTOCISLOXX: from=<odesilatel>, size=xxx, nrcpt=1, (queue active)
XXZASTOCISLOXX: to <postfix na domena.cz>, relay=mail.server.cz

je pochopitelny ze to posila serveru z mx protoze uz neposila
postfix na stroj.domena.cz ale jenom postfix na domena.cz, a ja nevim proc.

Diky

--
Linux, the operation system from the top of the world. Ondrej Tuma
privat: ondra.tu na tsystemsweb.cz konference: konference na tsystemsweb.cz