Problem s ATI Radeon VE

Petr Zip Hajek zip.konf na seznam.cz
Pátek Květen 3 13:09:01 CEST 2002

Dobry den,

mam nasledujici problem s graf. kartou ATI Radeon (ma analogovy,
digitalni a TV vystup). Pouzivam Mandrake 8.2, predtim 8.1.

Podle webu ATI neexistuji ovladace pro linux, ovsem ten spravne
pozna, ze se jedna o ATI RAdeon. Pri spusteni Xek nahlasi, ze nemuze
otevrit display (pokud je monitor na analogovem vystupu). Xka pak
jdou spustit jen v nejakem generickem rezimu, sice v 1024x768, ale
jen 60Hz. Pokud prehodim konektor na digitalni vystup, Xka se
korektne otevrou s definovanou kartou a chodi to. Ale kdyz mam
soucasne zapojen konektor monitoru v digitalnim vystupu (pres
redukci, samozrejme) a soucasne zapojen TV vystup, cely obraz ma
silne zluty nadech - to vypada na hw, protoze tuto barvu ziska uz od
zacatku, pri vypisu biosu. A reseni, nechat vyndany TV vystup a
zapojovat ho jen pri prehravani na televizi (a pr tom vytahovat
monitor) mi neprijde zrovna to prave orechove.

Tak nevim, jestli mam nekde blbe nastaveni XF, jestli je to vada hw
nebo jeste neco jineho.

Diky za radu
Zip

Reklama: