postfix a root

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Květen 3 13:55:04 CEST 2002

podle vasi deklarace je veskera posta pro roota
presmerovana uzivateli postfix, to je prece na nic !
normalne to je prece OBRACENE !
postfix : root

pocita se s tim, ze se nikdo jako uzivatel postfix
neprihlasuje, tak postu pro postfix dostane root ...

pokud to chcete oddelit, musi existovat home adresar
uzivatele postfix a spravna struktura pro mailproc
nebo maildrop na ulozeni do lokalni schranky.
pokud to chcete poslat jinam, staci napsat kam ...
ja osobne mam alias
postfix : root
a pak mam alias
root : root moje.adresa na mailsrv.podnik.cz
(tenhle postfix je v technologii a neni totozny
s podnikovou postou)

pokud vam pri zadani pouze jmena odesila mimo stroj
nemate dobre nastaveno myorigin v konfiguraci postfixu

radek.karaffa na ct.cz