Linux PPC na PowerBooku G3- problem (asi) s APM

Jiri Masik masik+ccl na pc203b.fzu.cz
Pátek Květen 3 13:55:28 CEST 2002

krata na matfyz.cz (Krata) writes:

> Zdravim,
>  pred nedavnem jsem si poridil powerbook G3 a vcera jsem si na nej
> nainstaloval Mandrake Linux 8.2 PPC a ted mam drobny problem s uspavanim,
> tedy lepe receno s buzenim.
> Kdyz notebook zavru (uspim) v konzoli a pak zase probudim tak po chvilce
> nabehne. Problem ovsem nastava v Xech tam kdyz ho uspim tak uz se pote
> spravne neprobudi a musim restartovat.
> Probudi se jen kurzor mysi ale system vubec nereaguje na vstupy z
> klavesnice a nebo na clicknuti.
> Nevite nekdo kde by mohl byt zakopan pes?
> Diky Krata

Na powerbooku se nespousti apm, ale pmud, zkuste prohledat mailing
listy MDK na tohle slovo. Ja mam Pismo z roku 2000, Debian/unstable,
pmud-0.10, kernel 2.4.18-ben0, xfree 4.1.0, powerbook se budi
korektne. Funguje to bez problemu jiz delsi dobu.

zdravi
        Jirka