Slackware a zvukovka ???

blade blade na mbox.vol.cz
Pátek Květen 3 14:12:17 CEST 2002

Hana Skoumalova wrote:

> V adresari /etc/rc.d je soubor rc.modules, kde jsou připravené
> (zakomentované) příkazy pro zavedení modulů při startu systému. Je dost
> možné, že už tam ta vaše zvukovka je. Pokud příslušný příkaz najdete
> (něco jako "modprobe sb??? <par1> <par2> ..."), zkuste ho nejdřív zadat
> ručně, a když bude zvukovka fungovat, odkomentujte řádek, aby se modul
> příště zavedl při staru. Pokud zvukovka fungovat nebude, budete muset
> zkoušet pohrát si s parametry. Ne všechny moduly akceptují parametry,
> nevím jak konkrétně na tom je SB live, ale v tom souboru rc.modules by
> [...]

Dik moc za radu.Skutecne stacilo jen odkomentovat patricny radek v
rc.modules a zvukovka funguje.Ma to jen drobny hacek, ze funguje jen pod
rootem nebo kdyz napr. xmms spustim pod rootem.Jako obycejnemu uzivateli
zvukovka nefunguje.Predpokladam, ze je potreba nastavit patricna
prava.Nevite jak toto provest?
Pavel