rsync a smazani adresare

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Květen 3 14:18:09 CEST 2002

Dne pá 3. květen 2002 14:11 Zdenek Pytela napsal(a):
> [...]

DD,

> 	Mozna neco nechapu, ale neni to --delete?
> S "klasickou" kombinaci rsync -avHS --delete jsem mel
> zatim vzdy uspech.

 nee, jde o to, ze mi tam zustane ten /dir1. sice prazdny,
ale zustane a to ja nechci. Ja proste potrebuju selektivne
smazat ze zazalohovaneho stromu stromu jeden adresar.
Ten adresar, co chci smazat, totiz neni v SRC, je to
adresar vytvoreny pomoci direktiv --backup a --backup-dir.
Delam incrementalni backupy a zmenene soubory presouvam z
"current zalohy" do adresaru se suffixem -YYYYMMDD. A kdyz
uz jich je tam moc, tak ten nejstarsi chci odmazat. A chci
to provest pomoci rsyncu. trochu moc veci najednou, ze :)

					z.p.