samba - jaky udelat adresar pro drivery NT 2000 a XP ?

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Pátek Květen 3 15:54:53 CEST 2002

A ty NT4.0 to stahuji taky tak dlouho ?
Ja to mam pro HP LaserJet 1200 a jede to pekne rychle.
Ty W2000 tu mam take v jednom vydani, ale jeste jsem je nezkousel - zatim
testuji teren.

Zdravim JM

zmrzla.

---