promenne a slozene zavorky v shellu

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Květen 3 17:32:55 CEST 2002

davro na ics.muni.cz (David Rohleder) writes:

> Ahoj,
>
> potreboval bych takovou vec, priklad:
>
> P=0 ; { P=1 ; echo ahoj ; echo nazdar ; } | mail -s "$P" adresat
>
> a tak, aby P v subjektu bylo 1 a ne 0 a pritom, aby v tele mailu bylo
> ahoj a nazdar.
>
> Zatim se mi to nepodarilo skloubit dohromady a to jsem zkousel i
>
> P=0 ; { P=1 ; echo ahoj ; echo nazdar ; } ; : | mail -s "$P" adresat
>
> tady to ma telo..
>
> ten prvni priklad ma zase spravne telo, ale nema spravne $P.
>
> Jsem z toho jelen. BTW: nechci pouzivat zadne trubky ani docasne
> soubory.

Byl tady dotaz co to ma vlastne delat: Je to skript, ktery pise na
standardni vystup a mezitim si neco pocita v promennych. Ten
standardni vystup je poslany do mailu a promenne by se mely objevit v
subjektu. Treba jak to ma tripwire, v subjektu pocet zmenenych souboru
a v tele celou zpravu.

Brno, Czech Republic