GTK+ vs. Qt

Petr Ferschmann petr na ferschmann.cz
Pátek Květen 3 17:44:00 CEST 2002

DD,

trosku se venuji gtkmm 2.0 (pro Gtk+ 2.0). Jeste neni prohlasena za stable,
ale jiz dobre funguje. Pouzivam to pro psani programu v C++ a bezi mi to i
pod Woknama :-) Docela dobre.

Nove API gtkmm je mnohem cistsi a lepsi. Opravdu jsem byl prekvapen. Pise se
v nem docela dobre. Doporucuji.

--

                                  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  petr na ferschmann.cz  ]==[ http://petr.ferschmann.cz/ ]=-
-=[ Koukni na http://www.postcard.cz/ ]==[ +420 604/781 009 ]=-

GPG Fingerprint:
[83B0 6378 7A9D D993 035E  60BD FEEC F665 D2C8 1B9A]