promenne a slozene zavorky v shellu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Květen 3 18:00:53 CEST 2002

On Fri, 3 May 2002, Zdenek Pytela wrote:

> 	Tripwire používá dočasný soubor, který okamžitě smaže.
> Nechceš přece jenom dočasný soubor? I s pojmenovanou rourou by mohly být
> potíže. Ještě tak použít jiný jazyk?

No, reseni pujde asi najit spoustu, jak to obejit, ale je fakt zajimave,
proc vystup tohoto:

P=0; { export P=1; echo $P; }    | { cat -; echo $P; }
Je
1
0

a ne
1
1

Rozumi tomu nekdo? (ten export by tam snad ani byt nemusel, delal jsem s
nim pokusy kvuli te roure, ale chova se to vzdy stejne...)

Skoro mi to pripada, jako by to odporovalo tomu, co se pise v manualove
strance bashe o group commands...sh se chova stejne...

--
JiKos.